De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS365060M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Joopjop 31-01-2024

Wat een geweldig product: zeker een aanrader!

Geschreven voor: AEG KMS365060M

Ik mocht deze oven uitproberen en ik ben er erg enthousiast over. Vooral de snelle opwarmfunctie vind ik een groot voordeel, dit scheelt echt veel tijd. De gerechten komen er mooi gelijkmatig gegaard en gebruind uit. Verder is het design erg mooi. Ik ben er erg tevreden over! Mocht je nog twijfelen dan zou ik deze inbouwoven zeker aanraden.

Pluspunten

• gelijkmatige garing
  • snelle opwarmtijd

Minpunten

• bediening niet intuitief

Richard 19-12-2023

Krachtig en veelzijdig

Geschreven voor: AEG KMS365060M

Op zoek naar een nieuwe en krachtige combi-oven kwam ik langs dit model. De warmte verdeling bij deze oven werkt super goed, zowel bij de ovenstand alsook bij de magnetronstand. De oven heeft enorm veel opties, ziet er mooi uit en is gemakkelijk te plaatsen.

Pluspunten

• Goede warmteverdeling
  • Veelzijdig
  • Makkelijk plaatsen

Minpunten

• Bediening was wennen

Frances 13-12-2023

Fijne duidelijke oven!

Geschreven voor: AEG KMS365060M

Deze combioven is fijn in gebruik. Hij is qua binnenafmetingen wel kleiner dan mijn vorige oven, maar doordat hij bijgeleverde bakplaten heeft is dit geen probleem. De oven warmt snel op en geeft de temperatuur aan op het schermpje. De oven is makkelijk te gebruiken omdat hij maar 2 knoppen heeft.

Enige nadeel vind ik dat de knoppen in het begin wat stroef draaien en dat de afbeeldingen van de standen aan de zijkant van de draaiknop staat, maar dit is natuurlijk een kwestie van wennen.

Pluspunten

• Formaat
  • Snel warm

Minpunten

• Draaiknop

Mandy 11-12-2023

Gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: AEG KMS365060M

Een nieuwe oven is altijd even wennen, maar deze oven AEG is zeer gebruiksvriendelijk.
Ten eerste is het ontwerp strak en past het naadloos in mijn keuken. De roestvrijstalen afwerking geeft het een moderne uitstraling. Ook is het een ruime oven, ruimer dan mijn vorige combimagnetron en dat is heel erg fijn! De ovendeur opent soepel en de verlichting binnenin zorgt voor prima zicht.
Met slechts twee knoppen, één voor het kiezen van het programma en de andere voor de temperatuur, is de bediening eenvoudig. Het LED-scherm in het midden toont standaard de tijd en geeft tevens de voortgang van het opwarmen aan met een handig balkje. Ik moet zeggen dat de oven snel op temperatuur is.
Verder heeft de oven alle programma’s die wij wensen, behalve een zelfreiniging functie. Dat is wel jammer, na enkele keer gebruiken was het al lastig een aantal vlekken te verwijderen. Verder moet je na elke tijd instelling op OK drukken, dat vergeet ik nog vaak. Ook draai je de timer snel op uren in plaats van minuten, maar het was ook even wennen aan een nieuwe oven.
Magnetron werkt ook prima, er zit geen draaischrijf in de oven maar het eten wordt goed warm. Maar de pizza stand is hier uiteraard favoriet!
Kortom, als je op zoek bent naar een veelzijdige en betrouwbare inbouwoven, is de AEG CombiQuick zeker een uitstekende keuze. Ik ben er dol op!

Pluspunten

• Gemak
  • Ruim
  • Snel warm

Patrick_Corvette 09-12-2023

Fijne oven die doet wat ie moet doen

Geschreven voor: AEG KMS365060M

Het eerste wat mij opviel was de enorme ruimte in het apparaat. Waar anderen meestal van die dikke zijkanten hebben, blinkt deze AEG echt uit in gebruiksoppervlak. De bakplaat heeft bijvoorbeeld een afmeting van 46,5 x 38,5 cm, wat dus echt de balzaal onder de bakplaten is. Daarbij heeft de oven ook meer dan voldoende hoogte om mee te werken.
De oven warmt zeer snel op en bereikt daarbij ook de gevraagde temperatuur, iets wat ook niet elke andere oven doet/kan.
Een minpuntje is wel dat de oven blijft verwarmen nadat de timer klaar is. De timer is in dit geval dus simpelweg alleen een timer. Je zal dus altijd bij je gerecht moeten zijn als de ingestelde tijd bereikt is, anders ga je het langzaam cremeren.
Maar als dat het enige is, dan vergeef ik dat wel want verder ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Ruim!
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Oven stopt niet na timer